La fundació

La Fundació neix el 1981 com a última voluntat de Jaume Mor, i el 1985 incorpora el caudal relicte de Fernando Cottet.

La Fundació té per objecte la prestació d'ajudes econòmiques a persones, entitats i col·lectius amb manques o insuficiències assistencials de qualsevol tipus (per la seva edat, estat de salut o discapacitat, habitatge, migració, formació o cultura, etc.) susceptibles de ser pal·liades amb els auxilis de la Fundació; i tot això inspirat en els principis de la solidaritat humana o la caritat cristiana. Les prestacions poden ser fetes directament als beneficiaris, o indirectament a través d'altres institucions sense ànim de lucre o entitats públiques que persegueixin finalitats d'interès general.

Actualment la major part de la seva activitat es fa mitjançant ajudes a altres entitats, i la seva estructura es mínima per optimitzar els recursos.